reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Timotej Michalko

Timotej Michalko

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

I am gamer, i can be whatever i want. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

(F)failed(M)marketingová(K)kampaň

Timotej Michalko

(F)failed(M)marketingová(K)kampaň

Tak som tu a píšem svoj historicky prvý blog. To, že je môj prvý a píšem ho až teraz už o ňom samotnom niečo vypovedá. Keď som sa dozvedel, že máme napísať blog o našej alma mater nevedel som celkom presne čo sa tým ma docieliť, ale celkom iste si pamätám ako ma napadla špinavá myšlienka - samozrejme o našej škole. A tak, keď už som tu za klávesnicou píšuc tento blog a spomínam na svoje prvé vnuknutia, bude tento text písaný z perspektívy mladého človeka s reálnym pohľadom na svet.

  • 7. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu